Coronamaatregelen in het buitenland en live chat
Normaal was het heel vanzelfsprekend om met de auto of vliegtuig op vakantie te gaan. Tegenwoordig gaan hier veel stappen aan vooraf en kun je niet zomaar naar elk land op vakantie. Doordat er momenteel wereldwijd een pandemie gaande is hebben alle landen hun eigen regels met betrekking tot het toelaten van buitenlanders. In het ene land met je gevaccineerd zijn in het andere land moet je je laten testen etc. Doordat elk land zijn eigen regels trekt kan hier veel verwarring over ontstaan. Door hier een algemene chat voor te starten kunnen reizigers gemakkelijk hun vragen stellen en ontstaat er geen verwarring.
Wat is een live chat?
Iedere website kan zijn eigen live chat implementeren. Dit is een chatventer die rechts onder in een pagina tevoorschijn komt. Hier kunnen websitebezoekers hun vragen stellen. Met live chat ben je optimaal bereikbaar. Hierdoor kom je direct in contact met (potentiële) klanten en leer je je doelgroep beter kennen. Websitebezoekers kunnen op een anonieme en laagdrempelige manier contact zoeken met de desbetreffende organisatie. Door middel van een live chat neem je onduidelijkheden en onzekerheden direct weg. De websitebezoeker wordt op een persoonlijke manier benaderd en krijgt altijd antwoord op de gestelde chat.
Hoe helpt Chatkracht bij een live chat?
Een organisatie kan ervoor kiezen om de live chat uit te besteden, dit kan aan Chatkracht. Chatkrach zal dan de gehele live chat overnemen van de organisatie. De chats komen binnen bij de chatspecialisten van Chatkracht. Zij pakken deze chats op en behandelen deze. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. Elke organisatie heeft zijn eigen kenniscentrum. Hierin staat alle informatie verwerkt over de organisatie. Op deze manier zijn de chatspecialisten bereid om de chats te beantwoorden. Bent u geïnteresseerd? Neem gerust contact op via de live chat op onze website!